نماد آخرین خبر

راهپیمایی حمایت از جبهه مقاومت فردا در مشهد برگزار می‌شود

منبع
شهرآرا آنلاين
بروزرسانی
راهپیمایی حمایت از جبهه مقاومت فردا در مشهد برگزار می‌شود

شهرآرا آنلاین/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از جبهه مقاومت فردا در مشهد پس از نماز جمعه از باب‌الجواد حرم مطهر رضوی(ع) شروع و تا چهارراه شهدا ادامه می‌یابد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به برگزاری راهپیمایی در حمایت از محور مقاومت و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در سراسر کشور، اظهار کرد: با توجه به جنایات رژیم صهیونستی در حمله به مردم مظلوم غزه و جنوب لبنان و لزوم محکوم کردن این جنایات و حمایت از این مردم مظلوم، فردا جمعه ششم مهرماه در تمام کشور راهپیمایی اعلام خشم و انزجار از اسرائیل برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در مشهد نیز این راهپیمایی پس از نماز جمعه از باب‌الجواد حرم مطهر رضوی(ع) شروع و تا چهارراه شهدا ادامه می‌یابد و سپس با قرائت قطعنامه پایانی اتمام خواهد یافت.
وی با دعوت از اقشار مختلف جامعه مخصوصاً نیرو‌های مسلح، بسیج، ایثارگران، خانواده‌های معظم شاهد و علمای حوزه و مراجع در این مراسم، گفت: با حضور در این راهپیمایی بار دیگر مردم مظلوم ستم‌دیده فلسطین، غزه، جنوب لبنان و حزب‌الله را یاری کرده و رژیم صهیونیستی را از جنایاتی که مرتکب شده، پشیمان کنیم.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم در تجمعات اعلام تنفر از اسرائیل، بیان کرد: حمایت مردم سراسر جهان از مردم لبنان و غزه، تولیدکننده نوعی قدرت نرم در برابر صهیونیست‌ها خواهد بود و پشتوانه‌ای برای رزمندگان مقاومت است. 
سلطانی افزود: ما با عظمت و شکوه از حزب‌الله و حماس حمایت خواهیم کرد تا بتوانند انتقام جنایات صهیونیست‌ها را به زودی بگیرند و آنها را از اقدامات وحشیانه خود پشیمان کنند.

آخرین خبر خراسان رضوی در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/khorasan_today
آخرین خبر خراسان رضوی در تلگرام :
https://t.me/Toos_today