نماد آخرین خبر

برگزاری اولین یادواره اختصاصی شهید رسانه در بوشهر

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
برگزاری اولین یادواره اختصاصی شهید رسانه در بوشهر

صدا و سیما/ رئیس سازمان بسیج رسانه بوشهر گفت:  اولین یادواره اختصاصی شهید رسانه «ارسلان فهیمی» با همکاری صدا و سیما برگزار شد.‌‌

محسن رضائی‌نژاد، رئیس سازمان بسیج رسانه بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت‌سال دفاع مقدس اظهار داشت: در دفاع مقدس، یکرنگی و رنگ خدایی داشتن به اوج اعلا رسید و میدانی برای زیرپا گذاشتن نفس و رشد و تعالی روحی و معنوی شیفتگان حق‌تعالی بود.
وی افزود: ایثارگری در دفاع مقدس به زیباترین شکل ممکن رقم خورد و رزمندگان در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب ایستادند و یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند.
رضایی نژاد گفت: شهید ارسلان فهیمی پس از جانبازی و تحمل درد و مشقت‌های ناشی از جنگ، ندای حق را لبیک گفت و ما امروز مفتخریم اولین یادواره اختصاصی این شهید رسانه را با همکاری صدا و سیما در حضور همسر بزرگوار این شهید برگزار کنیم.
شهید ارسلان فهیمی جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی بود که در سن ۲۴ سالگی در دفاع از آبادان در برابر حملات دشمن با اصابت ترکش خمپاره به چشم سمت راست خود به مقام جانبازی رسید و در عملیات فاو به گروه پاک‌دلان شیمیایی پیوست و در روز دوشنبه ۷ شهریور ماه سال ۱۳۹۰ در سن ۵۵ سالگی به مقام والای شهادت رسید.
در پایان مراسم از خانواده این شهید تقدیر شد.

آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar