نماد آخرین خبر

ماجرای تخریب حسینیه هیئت بی‌بی فاطمه قزوین چه بود؟

منبع
تسنيم
بروزرسانی
ماجرای تخریب حسینیه هیئت بی‌بی فاطمه قزوین چه بود؟

تسنیم/ سخنگو و مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ماجرای تخریب حسینیه هیئت بی‌بی فاطمه قزوین را تشریح کرد.

کامبیز مهاجر، سخنگو و مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین اظهار داشت: حسینه بی‌بی فاطمه به صورت سازه غیر مجاز چند سالی است که در جوار مزار شهدای گمنام بنا شده که چندین بار نیز اخطارهای لازم به مسئولین این حسینیه داده شده است.

وی ادامه داد: مدتی است که این حسینه را بدون اخذ مجوزهای لازم از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین و مجوزات استحکام بنا و غیره از سازمان نظام مهندسی ساختمان، با استفاده از چوب و داربست و ... یک سازه غیر مجاز و خطر آفرین بنا کرده بودند.

مهاجر افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به دلیل پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه برای مردمی که به این هیئت مراجعه می کنند این سازه را تخریب کرده است.

سخنگوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس عنوان کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز در نظر دارد حسینیه کامل و مجهزی را بنا کند و در تا یخ 9 مهرماه سال جاری نیز هم زمان با افتتاح فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس کلنگ این حسینیه را نیز به زمین خواهد زد.

آخرین خبر قزوین در اینستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today