نماد آخرین خبر

ساماندهی صنوف مزاحم شهر زابل در دستورکار

منبع
مهر
بروزرسانی
ساماندهی صنوف مزاحم شهر زابل در دستورکار

مهر/ معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار ویژه زابل، گفت: ساماندهی صنوف مزاحم شهر زابل که از دغدغه‌های اصلی مردم و کسبه این شهرستان هست، در دستور کار قرار گرفت.

علی ولایتی‌پور، معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار ویژه زابل بیان کرد: با توجه به گسترش شهرنشینی و حجم بالای ترافیک و ایجاد آلودگی صوتی و زیست محیطی در شهر زابل، نیاز به جابه‌جایی و ساماندهی صنوف مزاحم در این شهرستان، بیش از پیش حس می‌شود و با توجه به ایجاد نارضایتی و از بین رفتن منظره شهری در برخی نقاط پر تردد شایسته هست هر چه زودتر نسبت به جابه‌جایی این صنوف اقدام شود.

وی تاکید کرد: اساس کار در طرح ساماندهی صنوف مزاحم شهر زابل این است که این طرح باید در یک چارچوب و مدل مشخص اجرا شود تا به نتیجه مورد نظر منتج گردد.

وی با اشاره به اینکه مکانی در محدوده شهر برای این صنوف در نظر گرفته شد، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان همکاری لازم با سرمایه گذاران برای زیر ساخت شهرک صنوف مزاحم شهری داشته باشند.

معاون استاندار اظهار کرد: زمین با قیمت مناسب به صاحبان اصنافی که شامل این طرح می شوند واگذار می شود و زمین ارزش افزوده بسیار خوبی دارد.

وی در پایان افزود: ساماندهی صنوف مزاحم شهری در زابل، گامی مهم در راستای بهبود محیط زیست و کیفیت زندگی شهروندان است با برنامه‌ریزی دقیق و همکاری همه دستگاه‌ها با سرمایه گذاران می‌تواند به نتایج مطلوبی در این زمینه دست یابیم.

آخرین خبر سیستان و بلوچستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today