نماد آخرین خبر

اختصاص ۶۵ میلیارد تومان حق آلایندگی به شهرستان دهلران

منبع
تابناک
بروزرسانی
اختصاص ۶۵ میلیارد تومان حق آلایندگی به شهرستان دهلران

تابناک/ نماینده دهلران گفت: امسال 65 میلیارد تومان حق آلایندگی به شهرستان دهلران اختصاص یافته است . 

اسد‌الله چراغی، نماینده مردم دهلران در مجلس اظهار داشت: از این میزان اعتبار 27 میلیارد تومان به شهرداری دهلران، 6 میلیارد تومان به مابقی شهرداری‌های شهرستان، 13 میلیارد تومان امور عشایری و 19 میلیارد تومان به دهیاری‌‌ها و روستاهای فاقد دهیاری شهرستان اختصاص یافته است.
وی بیان داشت: احصاء حق آلایندگی به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گرفته که خوشبختانه برای اولین بار از محل آلایندگی های حاصل از شرکت نفت گاز غرب کشور این میزان اعتبار برای آبادانی، توسعه شهرها و روستا های دهلران  اختصاص یافته است .
عضو مجمع نمایندگان استان ایلام اظهار داشت: بر اساس گزارش سازمان محیط زیست کشور نفت گاز غرب کشور به عنوان یک شرکت آلاینده به امور مالیاتی معرفی شده و باید نسبت به پرداخت حق آلایندگی شهرستان دهلران از سال 99تا 1402اقدام کند در غیر این صورت این مهم از طریق نهاد های نظارتی و وزارت نفت پیگیری خواهم کرد.
چراغی با اشاره به اینکه 90درصد نفت گاز غرب کشور در شهرستان دهلران تولید می شود؛ گفت: مسئولان  اجرایی باید بر اساس قانون سهم شهرستان دهلران که نقش بسزایی در تولید نفت گاز کشور دارد حق آلایندگی را پرداخت کنند و اجازه نخواهم داد که این اعتبار توسط مسئولان اجرایی جابجا شود.

آخرین خبر ایلام در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/