نماد آخرین خبر

وزیر راه دستور تکمیل جاده خرمشهر به اهواز را صادر کرد

منبع
فارس
بروزرسانی
وزیر راه دستور تکمیل جاده خرمشهر به اهواز را صادر کرد

فارس/ امام‌جمعه خرمشهر گفت: وزیر راه و شهرسازی دستور اقدام فوری برای تکمیل پروژه جاده خرمشهر به اهواز را به زیر مجموعه خود داده است.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور، امام‌جمعه خرمشهر ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه در مسجد جامع خرمشهر با اشاره به سالروز شهادت جمعی از فرماندهان اظهار کرد: یاد و خاطره سرداران بزرگ اسلام شهید فلاحی، شهید فکوری، شهید نامجو، شهید کلاهدوز و شهید جهان‌آرا فرمانده شهید سپاه خرمشهر را گرامی می‌دارم.

وی در ادامه روز آتش‌نشانی و ایمنی را به همه آتش‌نشانان تبریک گفت و برای آنان آرزوی صحت و سلامتی کرد.

امام‌جمعه خرمشهر در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به تبادل شهدا در مرز شلمچه گفت: از همه آحاد جامعه جهت استقبال از شهدا دعوت می‌کنم زیرا امروز هر آنچه که ما داریم به برکت خون شهدا است.

وی در ادامه برخی از مسائل خرمشهر را برشمرد و تصریح کرد: نماینده شهرستان از وزیر راه و شهرسازی درخواست رسیدگی و محقق کردن مطالبات مردم خرمشهر در بعد جاده‌سازی از جمله تکمیل پروژه جاده خرمشهر اهواز، پل‌سازی بهسازی معابر و ایستگاه راه‌آهن، احداث اسکله، لایروبی کارون را کرده است و وزیر به مدیران زیر مجموعه وزارت دستور اقدام فوری داده است.

عادل‌پور با تشکر از وزیر راه و نماینده مجلس به‌خاطر پیگیری مشکلات عنوان کرد: این امر باید به جد تا تحقق تمام موارد هم از جانب وزیر راه و هم از جانب نماینده و مجموعه استانداری پیگیری شود.

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan.today