0
0
0

صدا و سیما/ واژگونی سواری پراید در جاده کازرون به شیراز، چهار مصدوم بر جای گذاشت.
سعید دهقان، سرپرست شعبه جمعیت هلال احمر کازرون اظهار کرد: در گزارشی مبنی بر واژگونی پراید در کیلومتر ۲۷ جاده کازرون-شیراز به هلالاحمر، نجاتگران به محل حادثه اعزام شدند.
دهقان افزود: نجاتگران کمکهای اولیه را برای چهار مصدوم حادثه انجام و آنان را برای ادامه روند درمان به بیمارستان ولیعصر انتقال دادند.