روند افزایشی دمای هوا در کهگیلویه و بویراحمد؛ ثبت دمای ۴۷ درجه در «لنده»

ایرنا/ رئیس مرکز پیشبینی اداره هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی شبانهروز گذشته دمای هوای ۴۷ درجه سانتیگراد در شهر گرمسیری «لنده» در جنوب استان ثبت شد
ولی بهرهمند، رئیس مرکز پیشبینی اداره هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در روزهای آینده روند افزایشی دارد.
وی بیان کرد: حداکثر دمای شهرهای سردسیری استان مانند یاسوج و سیسخت نیز طی شبانهروز گذشته ۳۵ و ۳۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.
بهرهمند تصریح کرد: شهر یاسوج با حداقل دمای هوای ۱۷ درجه سانتیگراد خنکترین نقطه استان طی شبانهروز گذشته گزارش شد.
رئیس مرکز پیشبینی اداره هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ساکنان مناطق گرمسیری استان با استفاده از کلاههای لبهدار، لباسهای نخی با رنگ روشن، آثار گرمای هوای بر بن خود را کنند.
رئیس مرکز پیشبینی اداره هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مدیریت مصرف برق با توجه به گرمای در استان ضروری است.
















