هشدار مدیریت بحران استان کرمان درباره افزایش خطر آتش‌سوزی مراتع

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
هشدار مدیریت بحران استان کرمان درباره افزایش خطر آتش‌سوزی مراتع

صدا و سیما/ مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با هشدار نسبت به افزایش خطر آتش‌سوزی در مراتع استان به دلیل خشک شدن پوشش گیاهی خبر داد.

غلامرضا نژادخالقی، مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با هشدار نسبت به افزایش خطر آتش‌سوزی در مراتع استان به دلیل خشک شدن پوشش گیاهی، از اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با حریق و مدیریت سیلاب‌های موسمی جنوب استان خبر داد.
نژادخالقی اظهار کرد: بارندگی‌های مناسب سال گذشته موجب رشد چشمگیر پوشش گیاهی در مراتع استان شده است، اما با آغاز فصل گرما و خشک شدن این پوشش، احتمال وقوع آتش‌سوزی به‌طور محسوسی افزایش یافته است.
وی افزود: تمامی تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه لازم برای کاهش خطر حریق و افزایش آمادگی دستگاه‌های مسئول در دستور کار قرار گرفته است.
نژادخالقی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، اواخر مردادماه بارندگی‌های موسمی مناسبی در جنوب کرمان رخ خواهد داد و به همین منظور برنامه‌ریزی‌های لازم برای کاهش خسارات احتمالی ناشی از سیلاب انجام شده است.

آخرین خبر کرمان در اینستاگرام :
Instagram.com/kerman__akhbar