هوای ناسالم برای گروههای حساس در ۳ شهر خوزستان

ایسنا/ مدیر روابط عمومی ادارهکل حفاظت محیط زیست خوزستان از قرار گرفتن هوای سه شهر استان در وضعیت «ناسالم برای گروههای حساس» و «نارنجی» خبر داد.
شهریار عسکری، مدیر روابط عمومی ادارهکل حفاظت محیط زیست خوزستان اظهار کرد: بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور در ساعت ۰۹:۰۰ امروز سهشنبه ۲ تیر، شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازهگیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه شرکت ملی حفاری ایران در اهواز ۱۰۷، نیوساید اهواز ۱۳۲، استانداری خوزستان در اهواز ۱۲۳، کارون ۱۱۸ و شوش ۱۲۰ میکروگرم بر مترمکعب بوده، بنابراین هوای این شهرها در شرایط «ناسالم برای گروههای حساس» و «نارنجی» بوده است.
وی در ادامه افزود: همچنین هوای اندیمشک، دزفول، گتوند، شوشتر، مسجدسلیمان، آبادان، خرمشهر، رامهرمز و آغاجاری در وضعیت «قابل قبول» بوده و هوای هیچکدام از شهرهای خوزستان در شرایط «پاک» نبوده است.


















