احیای دشت شهرکرد

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی

صدا و سیما/ قرق و ایجاد بند‌های خاکی جان دوباره به دشت شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری داد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: در چند سال اخیر کاهش باران و چرای بی رویه دشت شهرکرد راا به منطقه ممنوعه بحرانی تبدیل کرد و حالا با رویش گونه‌های گیاهی این دشت جان دوباره گرفت.

اصغر احمدی افزود: در چهار محال وبختیاری ۱۲ دشت ممنوعه وجود دارد که چهار دشت آن ممنوعه بحرانی است.

آخرین خبر چهارمحال و بختیاری در اینستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday