1
0
0

تسنیم/ با مدیریت مصرف در بخش خانگی و کشاورزی در استان فارس، میتوان بدون نیاز به خاموشی، از ناترازی انرژی عبور کرد.
نواب قائدی، مدیرعامل شرکت برق منطقهای فارس اظهار کرد: با وجود تمامی چالشهای مالی و محدودیتها، پروژههای زیرساختی از جمله پستهای 400 و 66 کیلوولت در استانهای فارس و بوشهر فعال هستند.
وی با تأکید بر اینکه شبکه برق کشور قابلیت فعالیت جزیرهای در شرایط خاص را دارد، افزود: نیروگاههای کشور از پراکندگی مناسبی برخوردارند و تمامی تمهیدات لازم برای حفظ پایداری شبکه در شرایط جنگی پیشبینی شده و هیچ جای نگرانی برای زیرساختها وجود ندارد.