2
0
0

ایرنا/ در پی مطالبات مردمی مبنی بر اختلال در شبکه اینترنت و ضعف آنتندهی اپراتور ایرانسل در شهرستان نوشهر، با ورود مستقیم فرماندار و پیگیریهای دستگاههای متولی، این مشکل برطرف و پایداری شبکه برقرار شد.
طی روزهای اخیر گزارشهایی از سوی شهروندان و فعالان اقتصادی شهرستان نوشهر پیرامون کندی شدید سرعت اینترنت و ضعف آنتندهی شبکه ایرانسل دریافت شد که موجب بروز مشکلاتی برای مشترکین در انجام امور روزمره و فعالیتهای کسبوکار شده بود.
بر همین اساس، فرماندار نوشهر با تأکید بر لزوم برخورداری شهروندان از خدمات ارتباطی باکیفیت و ضرورت پاسخگویی اپراتورها به مطالبات عمومی، موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار داد.