ورود نخستین اتوبوس‌های مدرن شهری به ناوگان اتوبوسرانی مشهد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ورود نخستین اتوبوس‌های مدرن شهری به ناوگان اتوبوسرانی مشهد

ایسنا/ مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از ورود دو دستگاه اتوبوس جدید و مجهز به ناوگان حمل‌ونقل عمومی این شهر خبر داد.
عباس اتحادی اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن روز تاسوعای حسینی و در راستای ارتقای کیفیت خدمات حمل‌ونقل عمومی و نوسازی ناوگان، دو دستگاه اتوبوس مدرن و مجهز شامل یک دستگاه اتوبوس ۱۸ متری و یک دستگاه اتوبوس ۱۲ متری تولید شرکت «نامیکران» وارد چرخه خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) شدند.

وی افزود: این اتوبوس‌های جدید از نظر طراحی و امکانات رفاهی در زمره به‌روزترین و زیباترین اتوبوس‌های شهری کشور محسوب می‌شوند و از روز گذشته فعالیت رسمی خود را در خط یک بی‌آرتی آغاز کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد درباره ویژگی‌های این ناوگان جدید گفت: برخورداری از استاندارد آلایندگی یورو ۶ و سازگاری با محیط‌زیست، بهره‌مندی از سیستم ایمنی هوشمند ترمز مطابق با آخرین استانداردهای جهانی، طراحی کاربرپسند و دسترس‌پذیر، تجهیز به سیستم «کف کوتاه» (Low Floor) و رمپ ویژه ویلچر برای تسهیل تردد توان‌یابان و سالمندان، استفاده از نمایشگرهای هوشمند و همچنین بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی مطابق با آخرین استانداردهای صنعت اتوبوس‌سازی دنیا از مهم‌ترین ویژگی‌های این اتوبوس‌هاست.

آخرین خبر خراسان رضوی در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/khorasan_today
آخرین خبر خراسان رضوی در تلگرام :
https://t.me/Toos_today