بازیافت ۱۱.۵ میلیون کیلووات ساعت برق در ایلام

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بازیافت ۱۱.۵ میلیون کیلووات ساعت برق در ایلام

ایرنا/ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام از بازپس‌گیری ۱۱.۵ میلیون کیلووات ساعت برق در قالب طرح ملی «مهتاب» در استان خبر داد و تأکید کرد که این حجم از انرژی با برچیدن انشعاب‌های غیرمجاز و اصلاح شبکه در ساعت‌های اوج بار به دست آمده است.

ولی اله ناصری با اشاره به دستاوردهای اجرای طرح ملی مهتاب در استان اظهار کرد: با اجرای دقیق و پیوسته این طرح همزمان با سراسر کشور ۱۱.۵ میلیون کیلووات ساعت انرژی در استان ایلام احیا شده است.

وی با بیان این که این طرح با هدف صیانت از شبکه برق و حقوق مشترکان قانون‌مند اجرا شده است، افزود که برای تحقق این هدف ۱۹ عملیات و تمرین ضربتی در شهرستان‌های استان سازماندهی و اجرا شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام یادآور شد: در جریان بازرسی‌های میدانی ۵۱۰ شمارنده خراب شناسایی و بلافاصله با دستگاه‌های نو جایگزین شدند، همچنین گروه‌های عملیاتی ۳۲۴ انشعاب غیرمجاز کشف و با متخلفان برخورد قانونی کردند.

ناصری در ادامه به جمع‌آوری تجهیزات غیرقانونی اشاره کرد و گفت: در این راستا ۱۵۰۰ متر کابل برق غیرمجاز از شبکه جمع‌آوری شد و به منظور تکریم متقاضیان و ساماندهی مصرف نیز ۱۵۰ مورد انشعاب غیردائم به واجدان شرایط واگذار شد.

آخرین خبر ایلام در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/