قطعی ۲۴ ساعته آب در شهرهای غرب هرمزگان از عصر روز جمعه

منبع
ايرنا
بروزرسانی
قطعی ۲۴ ساعته آب در شهرهای غرب هرمزگان از عصر روز جمعه

ایرنا/ شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعلام کرد: بر اثر شکستگی در خطوط ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی محرم، آب شرب مشترکان در شهرستان‌های پارسیان، بندرلنگه و بستک از شامگاه جمعه (۵ تیرماه ۱۴۰۵) به‌مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.

این حادثه در شبکه انتقال آب، روستاهای هشنیز، بهده، کناردان و چهواز در شهرستان پارسیان، مجتمع فرامرزان و شهرهای جناح و هنگویه در شهرستان بستک و همچنین همه روستاهای شهرستان بندرلنگه را که از این خط اصلی تامین می‌شوند، تحت تاثیر قرار داده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی آبفای هرمزگان، عملیات ترمیم و رفع شکستگی از ساعت ۱۹ امروز آغاز خواهد شد و تلاش می‌شود تا شبانه‌روز آینده، جریان آب به حالت عادی بازگردد.

شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان، ضمن پوزش از شهروندان این سه شهرستان، از آنان خواست تا با مدیریت مصرف و ذخیره‌سازی آب در مخازن خانگی، همکاری لازم را با گروه‌های امدادی و تعمیراتی داشته باشند ضمن آنکه تانکرهای آبرسانی سیار برای نقاط حساس و مراکز حیاتی در نظر گرفته شده است.

این اطلاعیه به‌روزرسانی خواهد شد و مشترکان می‌توانند اخبار تکمیلی را از طریق سامانه پیامکی و پایگاه خبری آبفای هرمزگان دنبال کنند.

شهرستان‌های پارسیان، بندرلنگه و بستک در نوار غربی استان هرمزگان قرار دارد و بخش عمده‌ای از تامین آب شرب آنها وابسته به طرح آبرسانی محرم است.

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today