0
1
0

مهر/ اهدای اعضای بدن نوجوان ۱۶ ساله از شهر واروی شهرستان مهر، زندگی بخش بیماران نیازمند در استان فارس شد.
با رضایت خانواده مرحومه رقیه ارژنگ، نوجوان ۱۶ ساله و ساکن شهر وراوی اعضای بدن این نوجوان زندگی بخش بیماران نیازمند در استان فارس شد.
این تصمیم ارزشمند نمونهای درخشان از فرهنگ ایثار، نوعدوستی و مسئولیت اجتماعی به شمار میرود؛ فرهنگی که میتواند زندگی دوباره را به بیماران در انتظار پیوند هدیه دهد.
بیتردید این اقدام خداپسندانه در خاطره خانوادههای دریافتکنندگان عضو و همه کسانی که به برکت این هدیه ارزشمند فرصت دوباره زندگی یافتهاند، جاودانه خواهد ماند.