بالگرد اورژانس یزد جهت انتقال بیمار تصادفی به پرواز درآمد

منبع
مهر
بروزرسانی
بالگرد اورژانس یزد جهت انتقال بیمار تصادفی به پرواز درآمد

مهر/ رئیس اورژانس استان یزد گفت: بالگرد اورژانس هوایی استان یزد برای انتقال یک بیمار تصادفی دچار مولتیپل تروما به پرواز درآمد و این مصدوم را از مروست به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل کرد.

جواد سهیلی اظهار داشت: شنبه ششم تیر ۱۴۰۵، بالگرد اورژانس هوایی استان به منظور تسریع در روند انتقال یک بیمار تصادفی دچار مولتیپل تروما، به سمت مروست اعزام شد.

وی افزود: پس از تحویل بیمار، اقدامات درمانی لازم توسط تیم اورژانس در طول مسیر انجام شد و مصدوم برای تکمیل روند درمان به بیمارستان شهید رهنمون یزد انتقال یافت.

آخرین خبر یزد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yazd_today