۲۲ مصدوم بر اثر تصادف اتوبوس با تانکر حمل سوخت در محور میمه به اصفهان

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
۲۲ مصدوم بر اثر تصادف اتوبوس با تانکر حمل سوخت در محور میمه به اصفهان

صدا و سیما/ در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس با تانکر حمل سوخت در محور میمه به اصفهان، ۲۲ نفر مصدوم شدند.

علی توکل، مدیر داخلی بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه اظهار کرد: در این حادثه که حوالی ساعت ۱۲ شب و در فاصله ۴ کیلومتری شهر میمه در محور میمه به اصفهان رخ داد نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ و پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر تمام ۲۲ مصدوم این حادثه را به بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه منتقل کردند.
توکل افزود: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، با توجه به شرایط برخی از مصدومان، ۱۱ نفر را اتوبوس‌آمبولانس و ۳ نفر را نیز با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ برای ادامه روند درمان به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شدند.
وی گفت: سایر مصدومان در بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه تحت درمان و مراقبت‌های پزشکی قرار گرفتند.

آخرین خبر اصفهان در اینستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today