نام‌نویسی ۹۰ درصدی کلاس اولی‌ها در هرمزگان

منبع
مهر
بروزرسانی
نام‌نویسی ۹۰ درصدی کلاس اولی‌ها در هرمزگان

مهر/ معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تاکنون ۹۰ درصد کلاس اولی‌های استان، در سامانه نام نویسی کرده‌اند.

حوریه حاجی زاده، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: از ۳۰ هزار تن دانش آموز کلاس اولی در هرمزگان تاکنون ۲۳ هزار تن نام نویسی شده‌اند.

وی گفت: از این شمار 13 هزار و ۴۰۰ تن، حدود ۶۰ درصد نام‌نویسی خود را قطعی کرده‌اند.

حاجی زاده افزود: والدین برای قطعی کردن نام نویسی فرزندان خود باید به مدارس بصورت حضوری مراجعه کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به احتمال تمدید نام نویسی کلاس اولی‌ها، گفت: نام نویسی کلاس اولی‌ها از اول خرداد آغاز شده است و تا ۱۰ تیر ادامه دارد.

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today