ايرنا/ معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري فارس گفت: بخشي از نارضايتي مردم به نحوه پاسخگويي ادارات و مجموعه هاي خدمات رسان باز مي گردد و عمده مراجعان به دستگاه ها از شيوه پاسخگويي و نتيجه مراجعه خود ناراضي هستند.
هادي پژوهش جهرمي افزود: با توجه به اهميت موضوع و لزوم توجه به مقوله تکريم ارباب رجوع، ضرورت دارد که مديران به اين مساله توجه ويژه داشته باشند.
وي ادامه داد: البته اين نارضايتي ها محصول امروز نيست و از گذشته هاي دور وجود داشته است و لازم است که در رابطه با بحث نارضايتي ها و فساد اداري اقدامي جهاد گونه داشته باشيم.
پژوهش افزود: فلسفه وجودي و حضور دستگاه ها خدمت به مردم و رفع مشکلاتشان است و قابل قبول نيست که چند کارمند بي مسئوليت که به وظيفه خود آگاهي ندارند کل يک مجموعه را زير سوال ببرند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري فارس با اشاره به تشکيل کميته اي تحت عنوان کميته نارضايتي هاي اجتماعي به دستور استاندار فارس ادامه داد: امروز سه چهار دستگاه در استان در صدر نارضايتي ها و گلايه هاي مردمي قرار دارند که با مديران اين مجموعه ها براي اصلاح اين روند صحبت خواهد شد.
پژوهش بيان کرد: مديران دستگاه هاي اجرايي و خدمات رسان دقت و مراقبت کنند و حراست ها و بازرسي هاي مجموعه هاي خود را به کار گيرند تا کنترل کنند که اگر ارباب رجوع براي انجام کاري مراجعه کرد حتما با رضايت کامل آن مجموعه را ترک کند.
وي، مردم و اعتماد آنها را مهمترين و بالاترين سرمايه اجتماعي دانست و افزود: به نظر مي رسد اين اعتماد بر اثر پاسخگويي نامناسب ادارات دست خوش آسيب شده که بايد اين روند اصلاح شود و اين اعتماد به مردم بازگردانده شود.
همراهان عزيز، آخرين خبر را بر روي بسترهاي زير دنبال کنيد:
آخرين خبر در سروش
http://sapp.ir/akharinkhabar
آخرين خبر در ايتا
https://eitaa.com/joinchat/88211456C878f9966e5
آخرين خبر در آي گپ
https://igap.net/akharinkhabar
آخرين خبر در ويسپي
http://wispi.me/channel/akharinkhabar
آخرين خبر در بله
https://bale.ai/invite/#/join/MTIwZmMyZT
آخرين خبر در گپ
https://gap.im/akharinkhabar
بازار