محموله‌های قاچاق به ارزش بیش از ۲۱ میلیارد ریال در هرمزگان کشف شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
محموله‌های قاچاق به ارزش بیش از ۲۱ میلیارد ریال در هرمزگان کشف شد
ايرنا/فرمانده انتظامي هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامي استان چند محموله کالاي قاچاق به ارزش بيش از ۲۱ ميليارد ريال کشف شد. سردار عزيزالله ملکي روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محموله هاي کشف شده شامل دو ميليون و ۳۳۲ هزار نخ سيگار قاچاق، ۵۰ تن برنج، لوازم آرايشي و بهداشتي، مواد غذايي و برخي اقلام ديگر است. وي افزود: اين محموله ها در شهرستان هاي بستک، بندرعباس و ميناب کشف شده و در همين راستا چهار نفر متهم نيز دستگير و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند. فرمانده انتظامي هرمزگان با اشاره به تاثير سوء قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد کشور، تأکيد کرد: پليس با تمام توان و جديت همواره آماده مقابله با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي است. سردار ملکي از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را براي پيگيري در اسرع وقت به پليس ۱۱۰ اطلاع دهند. همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان هرمزگان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد : آخرين خبر هرمزگان در تلگرام: https://t.me/joinchat/AAAAAEMf_BpioJfkQL_L2A آخرين خبر هرمزگان در اينستاگرام : https://instagram.com/hormozgan.today آخرين خبر هرمزگان در سروش : http://sapp.ir/Hormozgan.Online آخرين خبر هرمزگان در ايتا : http://eitaa.com/joinchat/159907840C378e037121