سقوط از درخت گردو، مرگ مرد ۵۵ ساله را رقم زد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
سقوط از درخت گردو، مرگ مرد ۵۵ ساله را رقم زد
باشگاه خبرنگاران/ سرهنگ علي پاکدل فرمانده انتظامي شهرستان بجنورد گفت: سقوط فردي از روي درخت گردو در روستاي حمزانلو به مرفوک شهرستان اعلام شد و بلافاصله ماموران انتظامي به همراه عوامل امدادي به محل مورد نظر اعزام شدند. او افزود: در اين حادثه مرد ۵۵ ساله که قصد تکاندن گردو را داشته در اثر بي احتياطي و عدم رعايت موارد ايمني از درخت سقوط و پس از آن جان باخت. همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان خراسان شمالي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد : آخرين خبر خراسان شمالي در تلگرام : https://telegram.me/joinchat/AAAAAERlAMiCloyBHW8y4g آخرين خبر خراسان شمالي در اينستاگرام : https://instagram.com/bojnord_today آخرين خبر خراسان شمالي در سروش : http://sapp.ir/Bojnord.online آخرين خبر خراسان شمالي در ايتا : http://eitaa.com/joinchat/158597120C5179130f45