نماد آخرین خبر

پلمب یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در مهاباد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
پلمب یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در مهاباد

ايرنا/ مدير شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: يک واحد دندانپزشکي فاقد مجوز که در فضاي مجازي در اين شهرستان تبليغ مي‌کرد، با نظارت کارشناسان اين شبکه شناسايي و پلمب شد.

امير بهزاد، مدير شبکه بهداشت و درمان مهاباد در اين باره اظهار کرد: بررسي‌هاي نامحسوس کارشناسان نظارت بر درمان اين حوزه از مراکز ارائه خدمات بهداشتي و درماني بخش خصوصي اين شهرستان نشان داد که فردي ناشناس، بدون مدرک دانشگاهي در حيطه دندانپزشکي و دندانسازي در اين شهرستان در حال فعاليت است.
وي اضافه کرد: با تلاش کارشناسان نظارت بر درمان، اين مکان غيربهداشتي و فاقد مجوز دندانسازي و دندانپزشکي شناسايي و با تاييد تخلف، پس از اخذ دستور قضايي و هماهنگي‌هاي لازم محل فعاليت اين فرد تعطيل و پلمب شد.
مدير شبکه بهداشت و درمان مهاباد بيان کرد: با توجه به پايين بودن کيفيت و نرخ خدمات انجام شده در اين گونه واحدهاي غيرمجاز، برخي از شهروندان به اين واحدها مراجعه و اقدام به دريافت خدمات دندانپزشکي و درماني از آنها مي‌کنند که اين امر باعث به خطر افتادن سلامتي شهروندان و صدمات جبران‌ناپذيري به آنها مي‌شود.
مدير شبکه بهداشت و درمان مهاباد از شهروندان خواست در انتخاب مراکز درماني دقت لازم را انجام دهند و از مراجعه به واحدهاي فاقد مجوز خودداري کرده و در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني اين گونه مراکز نيز مراتب را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکي اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترين زمان ممکن کارشناسان اقدامات لازم را در مورد آنها انجام دهند.
بهزاد اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان با جديت بر نحوه ارايه خدمات سلامت به مردم نظارت مي‌کند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، علاوه بر جلوگيري از فعاليت مراکز غيرمجاز، متخلفان را برابر قانون به مراجع قضايي معرفي مي‌کند.
اين سومين واحد بهداشتي غيرمجاز است که در سال جاري توسط مسوولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد شناسايي و پلمب مي‌شود.
 
 
  
  

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان آذربايجان غربي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر آذربايجان غربي در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAELz0XoXS28pvvtZPA
آخرين خبر آذربايجان غربي در اينستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today