نماد آخرین خبر

نخستین جشنواره ملی آیات کشور در سمنان برگزار می‌شود

منبع
تسنيم
بروزرسانی
نخستین جشنواره ملی آیات کشور در سمنان برگزار می‌شود

تسنيم/ مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان گفت: جشنواره ملي آيات براي نخستين بار در سطح کشور ويژه رسانه‌ها، فعالان فضاي مجازي و نويسندگان به ميزباني سمنان برگزار مي‌شود.

فرشيد فلاح لاله زاري، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان اظهار داشت: سوگواره‌ها و جشنواره‌هاي مختلفي براي اجرا در دست اقدام و پيگيري است که از جمله آن‌ها سوگواره مهر محرم است.

وي افزود: سوگواره مهر محرم در استان سمنان براي سيزدهمين سال است که برگزار مي‌شود و به دليل شيوع ويروس کرونا بخش مجازي و غيرحضوري در اين سوگواره اضافه‌شده است که علاوه بر هنرمندان استان هنرمندان از ديگر استان‌هاي کشور و حتي هنرمندان بين‌المللي نيز در حضور مي‌يابند.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان از ديگر جشنواره‌هايي که به‌صورت ملي و به ميزباني سمنان برگزار مي‌شود را جشنواره ملي هنرهاي مفهومي رضوي با موضوع زندگي امام رضا(ع) عنوان کرد و ادامه داد: حضور همه هنرمندان در اين جشنواره آزاد است.

فلاح لاله زاري بيان کرد: جشنواره ملي آيات با محوريت قرآن نيز از ديگر برنامه‌هاي فرهنگي قرآني است که براي نخستين بار در سطح کشور به ميزباني سمنان ويژه رسانه‌ها، نويسندگان و فعالان حوزه فضاي مجازي طرح‌ريزي ‌شده است.

وي گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان برگزاري کنگره آيت‌الله‌العظمي شاهرودي را تا يک سال آينده با مسئوليت نماينده ولي‌فقيه در استان سمنان در دستور کار خود قرار داده است.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان عنوان کرد: خوشبختانه در استان سمنان در حوزه توليدات فاخر فرهنگي در بستر فضاي مجازي اقدامات خوب و اثرگذاري در حال انجام است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان سمنان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر سمنان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAENNWvIqZvWEhdCBvg
آخرين خبر سمنان در اينستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today