نماد آخرین خبر

سالن ورزش‌های زورخانه‌ای سروآباد افتتاح شد

منبع
مهر
بروزرسانی
سالن ورزش‌های زورخانه‌ای سروآباد افتتاح شد

مهر/ سالن ورزش هاي زورخانه اي و کشتي پهلواني شهرستان سروآباد با مساحتي بالغ بر5 هزار متر مربع و با11 ميليارد ريال اعتبار افتتاح شد.

در چهارمين روز از هفته دولت و با حضور مسئولين استاني و شهرستاني سالن ورزش‌هاي زورخانه‌اي و کشتي پهلواني شهرستان سروآباد شامگاه چهارشنبه پنجم شهريورماه افتتاح شد.

حامد جولائي، مديرکل ورزش و جوانان کردستان در آئين افتتاح سالن ورزش‌هاي زورخانه‌اي و کشتي پهلواني شهرستان سروآباد گفت: خوشبختانه در چند سال اخير با تلاش دولتمردان استان و وزارت ورزش و جوانان شاهد بهره برداري و افتتاح چندين پروژه ورزشي مهم در جاي جاي سطح استان بوده‌ايم و اين مي‌تواند توسعه ورزش استان را به دنبال داشته باشد.

وي با اشاره به آغاز احداث پروژه سالن ورزش‌هاي زورخانه‌اي سروآباد در سال ۹۰، اعتبارات هزينه شده براي آن را ۱۱ ميليارد ريال عنوان کرد و گفت: اين سالن در اواخر سال گذشته آماده بهره برداري شد اما به دليل شيوع ويروس کرونا افتتاح آن به تعويق افتاد.

گفتني است؛ سالن ورزش‌هاي زورخانه‌اي و کشتي پهلواني شهرستان سروآباد در زميني به مساحت ۵ هزار مترمربع و با چهارصد و ۵۰ مترمربع زيربنا احداث شده است.

 

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کردستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کردستان در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEIzkR_omLO41FJL8g
آخرين خبر کردستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online