نماد آخرین خبر

جشنواره شهر زیبای بجنورد مصوبه شورای اسلامی شهر را ندارد

منبع
مهر
بروزرسانی
جشنواره شهر زیبای بجنورد مصوبه شورای اسلامی شهر را ندارد

مهر/ عضو شوراي شهر بجنورد گفت: جشنواره‌اي که تبليغات آن در روزهاي محرم‌الحرام موجب ناراحتي مردم متدين شهر شده فاقد مصوبه شوراي شهر است.

مصطفي دليريان عضو شوراي شهر بجنورد با اشاره به حواشي متعدد برگزاري جشنواره عکس «شهر زيبا» که توسط شهرداري بجنورد برگزار مي‌شود اظهار داشت: در روزهايي که تمام ظرفيت مجموعه مديريت شهري بايد پاي کار اقامه عزاي حسيني بيايد تبليغات رنگارنگ يک جشنواره به شدت مذموم است.

عضو شوراي اسلامي شهر بجنورد تصريح کرد: جشنواره عکس «شهر زيبا» مصوبه شوراي شهر را ندارد و در جلسه کميسيون فرهنگي نيز به آن رأي منفي دادم.

وي تاکيد کرد: اولويت‌هاي فرهنگي مهم‌تري در شهر بجنورد وجود دارد که شهرداري در عوض پرداختن به اين قبيل مسائل بايد اهتمام ويژه‌اي نسبت به آن‌ها داشته باشد.

دليريان تاکيد کرد: مراتب اعتراض شديد خود را نسبت به برگزاري اين جشنواره که علاوه بر زمان‌بندي نامناسب و هم‌زماني با دهه اول محرم ‌الحرام موجب رنجش خاطر مردم متدين شهر شده و از آن طرف هزينه‌هاي بي‌موردي را بر پيکره مجموعه مديريت شهري تحميل مي‌کند به گوش شهردار رساندم.

بيلبوردهاي تبليغاتي شهر بجنورد در حالي به صورت گسترده جشنواره عکس «شهر زيبا» را تبليغ مي‌کردند که شهرداري با توجيه محدود بودن اعتبارات از عمل به وظيفه ذاتي خود در قبال ماه عزاي سيد و سالار شهيدان و سياه‌پوش نمودن فضاي شهر بجنورد امتناع مي‌کند، البته شب گذشته با دستور دادستان مرکز استان بنرهاي اين جشنواره پايين کشيده شد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان خراسان شمالي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر خراسان شمالي در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAERlAMiCloyBHW8y4g
آخرين خبر خراسان شمالي در اينستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today