نماد آخرین خبر

کرونا جان یک نفر دیگر را در کرمانشاه گرفت

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
کرونا جان یک نفر دیگر را در کرمانشاه گرفت

باشگاه خبرنگاران/ رئيس کميته اطلاع رساني ستاد مديريت کروناي دانشگاه علوم پزشکي کرمانشاه اعلام کرد: در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته يک مورد فوتي ناشي از کرونا گزارش شده است.

مهدي محمدي، رئيس کميته اطلاع رساني ستاد مديريت کروناي دانشگاه علوم پزشکي کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ مورد بيمار مثبت مبتلا به کرونا شناسايي شده اند که در مجموع موارد مثبت بستري به سه هزار و ۵۱۹ نفر رسيد.
او با اشاره به بستري افرادي با علائم مشکوک به کرونا افزود: هم‌اکنون ۲۲۰ بيمار مربوط به کرونا در مراکز درماني استان بستري هستند.
رئيس کميته اطلاع رساني ستاد مديريت کرونا دانشگاه علوم پزشکي کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته يک هم استاني ديگر در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست داد و جمع موارد فوت از ابتداي اپيدمي تا کنون به ۵۱۵ نفر رسيده است.
به گفته او، از ابتداي شروع اپيدمي تاکنون در استان کرمانشاه ۱۰ هزار و ۶۹۲ نفر بستري و ۹ هزار و ۹۵۸ نفر نيز بهبود يافته و از بيمارستان ترخيص شده‌اند.
محمدي ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بيمار جديد در بيمارستان‌هاي استان بستري شده و ۳۸ نفر نيز پس از بهبودي از بيمارستان ترخيص شده‌اند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEEFg3sRsDfJ20ludA
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today