نماد آخرین خبر

محور کندوان و آزادراه تهران - شمال یک طرفه می شود

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
محور کندوان و آزادراه تهران - شمال یک طرفه می شود

باشگاه خبرنگاران/ رييس پليس راه مازندران گفت: محور کندوان و آزادراه تهران - شمال به منظور تسهيل در آمد و شد خودرو‌ها بعد از ظهر امروز يک طرفه مي‌شود.

سرهنگ قدمي رييس پليس راه مازندران، بيان کرد: محور کندوان و آزادراه تهران - شمال  به منظور تسهيل در آمد و شد خودرو‌ها بعد از ظهر امروز جمعه ۷ شهريورماه از جنوب به شمال يک طرفه مي‌شود.

او افزود: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز جمعه ۷ شهريورماه از مرزن آباد به کرج و آزادراه تهران-شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، آمد و شد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ امروز از کرج (دوراهي شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال به مرزن آباد يک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمي گفت:تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز شنبه ۸ شهريورماه از کرج و ابتداي آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال يک طرفه خواهد بود.

او افزود: آمد و شد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۲ روز‌هاي يکشنبه و دوشنبه ۹ و ۱۰ شهريورماه تا ۲ بامداد روز بعد از کرج و ابتداي آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۵ روز‌هاي يکشنبه و دوشنبه تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال يک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمي رييس پليس راه مازندران گفت: آمد و شد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۴ روز‌هاي شنبه، يکشنبه و دوشنبه ۸، ۹ و ۱۰ شهريورماه تا ۲ بامداد روز بعد از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۶ روز‌هاي شنبه، يکشنبه و دوشنبه تا ۲ بامداد روز‌هاي بعد از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) يک طرفه خواهد بود.

او افزود: تردد انواع کاميون و کاميونت به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۶ روز‌هاي پنجشنبه، جمعه، شنبه، يکشنبه و دوشنبه ۶، ۷، ۸، ۹ و ۱۰ شهريور تا ۲ بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمي رييس پليس راه مازندران گفت: آمد و شد انواع تريلر و کاميون‌ها به استثناي حاملين موادسوختي و فاسد شدني از ساعت ۸ تا ۲۴ روز يکشنبه ۹ شهريورماه از مسير شمال به جنوب در محور سوادکوه ممنوع است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان تهران را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر تهران در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEL87VCgty_dN5BJCQ
آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran