نماد آخرین خبر

بازگشایی ۲۰۰ کیلومتر راه‌ خسارت دیده از سیل در ساردوئیه

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
بازگشایی ۲۰۰ کیلومتر راه‌ خسارت دیده از سیل در ساردوئیه

باشگاه خبرنگاران/ رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي ساردوئيه جيرفت گفت: ۲۰۰ کيلومتر از راه‌هاي خسارت ديده از سيلاب اخير در روستا‌هاي بخش ساردوئيه تيغ زني و بازگشايي شد.

محمد رضايي، رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي ساردوئيه جيرفت گفت: با توجه به بارندگي‌هاي چهار روز گذشته بيش از ۷۵۰ کيلومتر از راه‌هاي مناطق کوهستاني بخش ساردوئيه جيرفت خسارت ديد يا مسدود شد.
وي با اشاره به اينکه به محض اطلاع از تخريب راه‌هاي روستايي ماشين آلات راهداري به مناطق اعزام و کار بازگشايي و تيغ زني اين محور‌ها آغاز شد، افزود: از ابتداي عمليات بازگشايي راه‌هاي مناطق خسارت ديده بيش از ۶۰۰ کيلومتر راه با استفاده از ۶ دستگاه راهداري بازگشايي و تيغ زني شد که متاسفانه طي ۴۸ ساعت گذشته راه‌هاي تيغ زني شده مجددا تخريب شده است.
رضايي با بيان اينکه همچنان راه ۵۰ روستاي بخش ساردوئيه نياز به تيغ زني و بازگشايي دارد از اعزام دو دستگاه لودر، دو دستگاه گريدر و دو دستگاه بلدوزر براي انجام عمليات راهداري در محور‌هاي ارتباطي خسارت ديده خبر داد و گفت: با توجه به تداوم بارندگي‌ها بيش از ۷۰۰ کيلومتر از راه‌هاي روستاي اين بخش بايستي تيغ زني شود.
رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي ساردوئيه از آماده باش و اعزام ۱۵ نفر نيروي راهدار به مناطق آسيب ديده خبر داد.
رضايي با بيان اينکه تيغ زني و بازگشايي راه‌هاي روستا‌هاي خسارت ديده با توجه به جمعيت ساکن روستايي و لزوم بازگشايي زودتر و مخاطرات منطقه‌اي براي ساکنان در دستور کار راهداري قرار گرفته است.
وي از مردم و رانندگان خواست با توجه به سخت گذر بودن راه‌هاي روستايي در بخش ساردوئيه همکاري مردم، رانندگان و دهياران روستا‌ها با مجموعه راهداري مي‌تواند روند کار بازگشايي و تيغ زني را تسريع کند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کرمان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEP3fmE1Qukhr6SzjQ
آخرين خبر کرمان در اينستاگرام :
Instagram.com/kerman_akhbar