نماد آخرین خبر

محدودیت‌ آرامستان‌ شهرکرد در تاسوعا و عاشورا اعلام شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
محدودیت‌ آرامستان‌ شهرکرد در تاسوعا و عاشورا اعلام شد

تسنيم/ سرپرست سازمان مديريت آرامستان شهرداري شهرکرد گفت: با توجه به اعمال محدوديت در آرامستان بهشت رحمت شهرکرد در روز تاسوعا و عاشوراي حسيني شهروندان براي زيارت اهل قبور به آرامستان مراجعه نکنند.

سيد اکبر نوربخش ‌رضايي، سرپرست سازمان مديريت آرامستان شهرداري ضمن عرض تسليت ايام سوگواري اباعبدالله‌الحسين(ع) از محدوديت‌هاي آرامستان بهشت رحمت در روز تاسوعا و عاشورا خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اينکه شهرستان‌هاي استان برخي در وضعيت هشدار و برخي وضعيت قرمز اعلام شده است، با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و تمهيداتي که انديشيده شده امکان برگزاري مراسم خاکسپاري و تشييع در روزهاي تاسوعا و عاشوراي حسيني تنها با حضور بستگان درجه يک متوفي انجام مي‌شود.
سرپرست سازمان مديريت آرامستان‌هاي شهرداري شهرکرد گفت: جا دارد از شهروندان که در ماه‌هاي اخير با ما همراهي و توصيه‌هاي سازمان آرامستان‌ها و شهرداري را رعايت کرده‌اند، قدرداني و تشکر کنم و درخواست مي‌شود در راستاي کمک به کادر درمان و کنترل شيوع ويروس کرونا در روزهاي تاسوعا و عاشورا هم همراهي لازم را داشته باشند و به آرامستان مراجعه نکنند.
وي با اشاره به افزايش آمار مبتلايان به ويروس کرونا در استان تصريح کرد: توصيه مي‌شود مردم هشدارها را جدي بگيرند و با کادر درمان همکاري لازم را داشته باشند.
نوربخش رضايي با اشاره به مسدود شدن مسيرهاي آرامستان بهشت رحمت بيان کرد: در صورتي که مردم رعايت نکنند ممکن است اعمال محدوديت‌ها تشديد و با مجوز ستاد ملي مقابله با کرونا مسيرهاي آرامستان را مسدود کنيم.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان چهارمحال و بختياري را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر چهارمحال و بختياري در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEPpS8kVmT0jtIi9HQ
آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday