نماد آخرین خبر

نخستین واکنش دادستان گیلان به خبر حکم پدر رومینا اشرفی

منبع
پارسينه
بروزرسانی
نخستین واکنش دادستان گیلان به خبر حکم پدر رومینا اشرفی

پارسينه/ دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان گيلان ضمن تشريح ابعاد راى پرونده قتل رومينا اشرفى گفت: پرونده قتل رومينا اشرفى توسط قضات باسابقه و به دور از هر گونه جوسازى و بر اساس ظرفيت قانونى موجود رسيدگى شده است.

مهدى فلاح ميرى، دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان گيلان ضمن تشريح ابعاد راى صادره براى رضا اشرفى و بهمن خاورى عنوان کرد: بر اساس راى دادگاه بدوى، قاتل رومينا اشرفى به اتهام قتل عمد از جنبه عمومى جرم به ٩ سال حبس و پرداخت ديه و فرد ديگر (بهمن خاورى) به دو سال حبس و تبعيد محکوم شد.

دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان گيلان با تاکيد بر اينکه اين راى قابل فرجام خواهى است، گفت: دادگاه با توجه به ظرفيت قانونى موجود اقدام به صدور راى کرده است.

وى تصريح کرد: پرونده قتل رومينا اشرفى توسط قضات باسابقه و به دور از هر گونه جوسازى و بر اساس ظرفيت قانونى موجود رسيدگى شده است.

فلاح ميرى در پايان تاکيد کرد: قانون در حال حاضر در خصوص قتل فرزند حداکثر مجازات را، حبس و ديه قرار داده و دادگاه نيز بر همين مبنا اقدام به صدور راى کرده؛ از طرفى وظيفه دستگاه قضايى اجراى قانون است و ابزار قاضى براى برقرارى عدالت اجراى قانون است. براي ورود به کانال تلگرام ما کليک کنيد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان تهران را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر تهران در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEL87VCgty_dN5BJCQ
آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran