نماد آخرین خبر

ترافیک پرحجم در ورودی شرقی تهران

منبع
فارس
بروزرسانی
ترافیک پرحجم در ورودی شرقی تهران

فارس/ فرمانده پليس راه ويژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون شاهد ترافيک نيمه سنگين و پرحجم در محورهاي هراز و فيروزکوه به سمت شهر تهران هستيم.

سرهنگ سياوش محبي فرمانده پليس راه ويژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافيکي محورهاي هراز، فيروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسايل نقليه از شمال به جنوب محور هراز نيمه سنگين و پرحجم در جريان است و به مرور بر بار ترافيکي اين محور افزوده مي‌شود.

وي با بيان اينکه قطعاً محور هراز امروز يک‌طرفه مي‌شود، ادامه داد: با اعلام عوامل پليس راه تردد انواع وسايل نقليه از محدوده رودهن به سمت آب اسک ممنوع شده و از آب اسک به سمت تهران به صورت يک‌طرفه است و اين ممنوعيت يک‌طرفه بودن تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت.

فرمانده پليس راه ويژه شرق استان تهران افزود: تردد انواع وسايل نقليه از شمال به جنوب محور فيروزکوه نيمه سنگين و پرحجم در جريان است و رفته‌رفته، بار ترافيکي اين محور افزايش خواهد يافت.

محبي اضافه کرد: آمد و شد انواع وسايل نقليه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، نيمه سنگين اما روان گزارش شده و مشکل خاصي براي تردد وسايل نقليه از اين محورها وجود ندارد.

وي با بيان اينکه حادثه خاصي در محورهاي مواصلاتي شرق استان تهران رخ نداده، تاکيد کرد: هموطنان با رعايت مديريت زمان سفر، قبل از شروع مسافرت خود از وضعيت راه‌ها اطلاع کرده و سپس اقدام به بازگشت از سفر کنند در غير اين صورت با برخورد به ترافيک‌هاي فوق سنگين ده‌ها ساعت از زمان خود را در ترافيک سپري خواهند کرد.

فرمانده پليس راه ويژه شرق استان تهران بيان کرد: هموطنان با رعايت کامل مقررات راهنمايي و رانندگي، پرهيز از عجله و شتاب، حفظ شکيبايي در هنگام رانندگي، رعايت فاصله طولي مناسب نسبت به خودروهاي جلوي، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و رعايت حقوق شهروندي مي‌توانند سفري ايمن و بدون خطر را براي خود و ديگر هموطنان رقم بزنند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان تهران را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر تهران در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEL87VCgty_dN5BJCQ
آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran