نماد آخرین خبر

علوم‌پزشکی اردبیل از هیأت‌های مذهبی و عزاداران قدردانی کرد

منبع
مهر
بروزرسانی
علوم‌پزشکی اردبیل از هیأت‌های مذهبی و عزاداران قدردانی کرد

مهر/ در پي همکاري ارزشمند بخش کثيري از هيات‌هاي مذهبي و عزاداران در خصوص رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي ستاد ملي کرونا در دهه اول محرم، سرپرست علوم پزشکي اردبيل پيام قدرداني صادر کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکي اردبيل با صدور پيامي از همکاري هيأت‌هاي مذهبي و عزاداران حسيني در خصوص رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و برگزاري عزاداري با شور و شعور حسيني قدرداني کرد.
در اين پيام آمده است: بدين‌وسيله مراتب تشکر و قدرداني خود را از فرامين رهبر انقلاب، مساعدت‌هاي رئيس جمهوري، رهنمودهاي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل، استاندار و اعضاي شوراي تأمين و ستاد کرونا، فرمانداران و پرسنل نيروهاي نظامي و انتظامي، هيأت‌هاي مذهبي، ريش سفيدان و حسينيان در برگزاري توأم با رعايت موازين بهداشتي مصوبه ستاد ملي مديريت کرونا اعلام نموده سلامتي و عمر با عزت براي مردم شريف و ولايتمدار استان و مسئولين تلاشگر از خداوند متعال خواستارم.
بدون‌ ترديد حفظ سلامت دوست داران اهل بيت عليهم السلام از مهم‌ترين اولويت‌هاست و دانشگاه علوم پزشکي به عنوان مدافع سلامت از تمامي بزرگواراني که با همکاري داوطلبانه به حفظ اين نعمت مهم زندگي کمک نمودند تشکر مي‌نمايم.
از تجمع عزاداران در تاسوعا و عاشوراي حسيني و نيز اقامه نماز ظهر عاشورا با رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي قدردانيم و اميدواريم اين روند در عزاداري‌هاي دهه دوم ماه محرم و نيز ماه صفر نيز رعايت شود تا شاهد قطع زنجيره شيوع ويروس کرونا در استان باشيم.

 

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان اردبيل را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر اردبيل در تلگرام :
http://telegram.me/joinchat/AAAAAEKMRiNB88Qz3ta3yA
آخرين خبر اردبيل در اينستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today