نماد آخرین خبر

امدادرسانی به 50 کرمانشاهی در تعطیلات اخیر؛ 3 نفر غرق شدند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
امدادرسانی به 50 کرمانشاهی در تعطیلات اخیر؛ 3 نفر غرق شدند

ايسنا/ معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرساني به بيش از 50 حادثه‌ديده در تعطيلات چند روز گذشته در کرمانشاه خبر داد.

عادل شفيعي، معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به آماده باش نيروهاي هلال احمر در تعطيلات چند روز اخير و بالا رفتن آمار سفرها، گفت: از پنجم تا نهم شهريور، 17 مورد حادثه در استان رخ داد که در جريان اين حوادث به بيش از 50 نفر امدادرساني کرديم.
وي ادامه داد: از اين تعداد يازده حادثه رانندگي جاده‌اي بود که 27 نفر در اين تصادفات دچار حادثه شدند و يازده نفر از آنها را به مراکز درماني انتقال داديم.
معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به وجود سه حادثه غرق شدگي در آب‌هاي استان، يادآور شد: اين حوادث در سد جاميشان سنقر و همچنين رودخانه‌اي در روستاي ثلاث باباجاني رخ داد که دو نفر از غرق شدگان فوتي بودند و يک نفر نجات پيدا کرد.
شفيعي خاطرنشان کرد: همچنين از 17 حادثه‌اي که داشتيم، سه مورد حوادث کوهستان در کوه‌هاي طاقبستان و پرآو بود که به 21 نفر نيز در اين بخش امدادرساني داشتيم.

وي همچنين از انجام يک سورتي پرواز بالگرد امداد و نجات هلال احمر استان کرمانشاه به کوه‌هاي الشتر استان لرستان براي حادثه کوهستان هم خبر داد.
معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان کرمانشاه از همکاري 19 تيم عملياتي با 69 نفر نيرو و 16 دستگاه آمبولانس در اين حوادث هم ياد کرد و ادامه داد: مدت زمان رسيدن ما سر صحنه حوادث جاده‌اي در اين عمليات‌ها 10 دقيقه بود.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEEFg3sRsDfJ20ludA
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today