نماد آخرین خبر

دلیل درگذشت شطرنجباز نوجوان مشخص شد

منبع
مهر
بروزرسانی
دلیل درگذشت شطرنجباز نوجوان مشخص شد

مهر/ به گفته رئيس هيات شطرنج استان اصفهان، دليل مرگ شطرنجباز نوجوان اين استان حادثه اي بوده که منجر به فوت وي در هنگام خواب شده است.

حسين گلشني، رئيس هيات شطرنج استان اصفهان در مورد دليل مرگ سهيل چاووشي شطرنجباز نوجوان شهررضا توضيح داد و گفت: طي تماسي که از طرف هيات شطرنج استان اصفهان با خانواده مرحوم چاووشي داشتيم، متوجه شديم که حادثه سقوط از پله باعث مرگ وي شده است؛ اما نه در همان لحظه اتفاق.
وي ادامه داد: ظاهرا شب گذشته مرحوم سهيل چاووشي از چند پله سقوط مي کند، به ظاهر اما هيچ مشکل پيش نمي آيد و آثاري از اين حادثه هم در وي نمايان نمي شود، حال عمومي‌اش خوب بوده و مشکلي حاد و خاصي هم نداشته است. مرحوم سهيل چاووشي با همين شرايط شب گذشته را طي کرده؛ اما صبح از خواب بيدار نشده است. خانواده وي صبح امروز دوشنبه متوجه مرگ وي در هنگام خواب شده اند.
رئيس هيات شطرنج استان اصفهان ضمن ابراز تاسف از مرگ ناگهاني اين شطرنجباز نوجوان و تسليت به خانواده چاووشي و جامعه شطرنج اصفهان و کشور، خاطرنشان کرد: مرحوم سهيل چاووشي از فعالان شطرنج استان اصفهان بود که سال ها در رده هاي سني مختلف بازي کرد و حتي در رده هاي پايه صاحب چند عنوان هم شده بود.
وي تاکيد کرد: البته از يک سال پيش وي فعاليت هاي خود را در شطرنج خيلي کم کرده بود. مرحوم چاووشي هنگام مرگ ۱۶ ساله بود و آخرين بار در رده سني زير ۱۵ سال بازي کرد.
به گفته گلشني، مرحوم سهيل چاووشي در يک خانواده کاملا شطرنجي بزرگ شده بود. وي برادر بزرگ تر دانيال چاووشي بود. وي (دانيال) هم از شطرنجبازان مستعد و صاحب آتيه در شطرنج اصفهان به شمار مي رود.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان اصفهان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر اصفهان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEAVvljM8cx5YSbB1w
آخرين خبر اصفهان در اينستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today