نماد آخرین خبر

کشف بیش از ۴۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در کردستان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کشف بیش از ۴۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در کردستان

ايرنا/ ماموران نيروي انتظامي و مرزباني کردستان در سه عمليات جداگانه با اشراف اطلاعاتي موفق به کشف ۴۷ ميليارد و ۶۷۰ ميليون ريال کالاي قاچاق در نقاط مختلف اين استان شدند.

سردار علي آزادي فرمانده انتظامي کردستان اظهار داشت: ماموران انتظامي اين استان در ۲ عمليات جداگانه موفق به کشف يک هزار و ۲۰۰ عدد کارتخوان و ۱۳ هزار و ۲۴۷ عدد انواع لوازم بهداشتي قاچاق شدند.
وي اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتي ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پليس آگاهي شهرستان سقز يک دستگاه خودروي سمند در محور سقز ـ ديواندره شناسايي و با هماهنگي مراجع قضايي خودروي مورد نظر متوقف و در بازرسي از آن يک هزار و ۲۰۰ دستگاه کارتخوان قاچاق به ارزش ۳۰ ميليارد ريال کشف شد.
فرمانده انتظامي کردستان يادآور شد: همچنين در عمليات ديگري ماموران يگان امداد ديواندره نيز با شناسايي يک دستگاه خودروي سواري پژو ۴۰۵ طي هماهنگي با مراجع قضايي آن را متوقف و در بازرسي از آن ۱۳ هزار و ۲۴۷ عدد انواع لوازم آرايشي قاچاق به ارزش ۴۰۰ ميليون ريال کشف و فرد متخلف را پس از تشکيل پرونده به مراجع قضايي تحويل دادند.

۵۵ دستگاه تلويزيون قاچاق در مرزهاي کردستان کشف شد
فرمانده مرزباني کردستان نيز گفت: پست‌هاي کنترل و مراقبتي اين فرماندهي در هنگ مرزي بانه و مريوان حين کنترل نوار مرزي با چند متجاوز حامل بار قاچاق که قصد ورود غيرقانوني به کشور را داشتند، مواجه شدند.
سردار عليرضا مرزباني با بيان اينکه مرزبانان بلافاصله با اخذ موضع مناسب و کمين در مسير قاچاقچيان و دستور ايست، عرصه را بر آنها تنگ کردند، افزود: ۲ قاچاقچي در اين رابطه  دستگير و مرزبانان در پاکسازي محل ۵۵ دستگاه انواع تلويزيون ال اي دي به ارزش ۱۳ ميليارد و ۶۷۰ ميليون ريال متعلق به قاچاقچيان را کشف کردند.
وي اظهار داشت: با تلاش و جديت مرزبانان، با تردد قاچاقچيان و عابران غيرمجاز مقابله و هرگونه اقدام غيرقانوني از طرف قانون شکنان برخورد کرده و اين افراد بدانند اقدامات خلاق قانون آنها واکنش شديد مرزبانان را در پي خواهد داشت.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کردستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کردستان در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEIzkR_omLO41FJL8g
آخرين خبر کردستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online