نماد آخرین خبر

آمار جدید بیماران کرونایی در استان چهارمحال وبختیاری

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
آمار جدید بیماران کرونایی در استان چهارمحال وبختیاری

خبرآنلاين/ طي ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپايي، تست ۱۵ مراجعه کننده بيمارستاني با علايم باليني مشکوک به بيماري کوويد ۱۹ که در مراکز درماني بستري شده بودند مثبت قطعي اعلام شد.

دکتر شيراني، رياست دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد آمار جديد بيماري کرونا در استان در بيست و چهارمين روز شهريورماه سال ۹۹ را به شرح زير عنوان کرد.
طي ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۰ بيمار با علايم باليني مشکوک به بيماري کرونا  به مراکز بهداشتي و درماني سرپايي استان مراجعه داشته اند که از اين تعداد ۴۵ بيمار با علايم مشکوک به اين بيماري در مراکز درماني بستري شده اند.
طي ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپايي، تست ۱۵ مراجعه کننده بيمارستاني با علايم باليني مشکوک به بيماري کوويد ۱۹ که در مراکز درماني بستري شده بودند مثبت قطعي اعلام شد.
هم اکنون ۱۶۶  بيمار مثبت قطعي و مشکوک به بيماري کرونا در مراکز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند که از اين تعداد ۱۳۱ نفر مثبت قطعي و مابقي در انتظار پاسخ نتايج آزمايشات براي رد يا تاييد بيماريشان هستند.
متاسفانه طي ۲۴ساعت گذشته ۳ مورد جديد فوتي ناشي از ابتلا به بيماري نوپديد کوويد ۱۹ در استان گزارش شده است و مجموع فوتي هاي ناشي از ابتلا به اين بيماري در چهارمحال و بختياري ۲۰۹ نفر مي باشد.
هم اکنون ۳۵ بيمار با شرايط بحراني و حال عمومي نسبتاً بد در بخش هاي مراقبت ويژه مراکز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند.
نکته حائز اهميت در استفاده از ماسک، استفاده صحيح و رعايت اصول استفاده از آن مي باشد که بارها در کليپ هاي آموزشي به آن اشاره شده است.
يکي از ساده ترين، عملي ترين و موثرترين راه مقابله کرونا استفاده همگاني از ماسک است و نوع آن در درجه دوم اهميت قرار دارد.
همچنان توجه به ۳ نکته رعايت بهداشت دست ها، تنفس و رعايت فاصله اجتماعي موثر ترين راه مقابله با بيماري کوويد ۱۹ محسوب مي شود.
با توجه به ضرورت استفاده از ماسک، زدن ماسک نشانه شخصيت، اعتماد به نفس و مسئوليت پذيري و عدم استفاده از آن نشانه عدم پايبندي به تعهدات اجتماعي است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان چهارمحال و بختياري را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر چهارمحال و بختياري در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEPpS8kVmT0jtIi9HQ
آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday