نماد آخرین خبر

بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی استان مرکزی با حضور استاندار

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی استان مرکزی با حضور استاندار

صدا و سيما/ ۱۶ طرح عمراني با اعتبار ۱۶۳ ميليارد ريال در شهرستان شازند به بهره برداري رسيد. 

سيدعلي آقازاده، استاندار مرکزي در حاشيه افتتاح اين طرح ها گفت: استخر پرورش ماهي در روستاي قلعه آقا حميد از توابع شهرستان شازند با ظرفيت ۱۰ تن سالانه و با اعتبار ۳ميليارد و ۵۰۰ميليون ريال در زميني به مساحت پنج هزار مترمربع به بهره برداري رسيد. 
آقازاده افزود: عمليات اجرايي درمانگاه خيرساز در زميني به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و در راستاي ارتقاي حوزه بهداشت و درمان و همچنين در شهر توره بخش زاليان عمليات اجرايي و توسعه هنرستان ۶ کلاسه توسط يک خير کليد خورد.
وي گفت: کلنگ زني اورژانس شهري مهاجران و آرامستان شهر مهاجران، بازسازي و افتتاح مرکز خدمات جهاد کشاورزي شهر توره، افتتاح همزمان ۲۰ خانه هلال احمر در سطح شهرستان، ديدار با ائمه جمعه ۶ شهر و اعضاي شوراي تامين شهرستان شازند و همچنين دو واحد توليدي در حال احداث آب معدني در شهر صنعتي آستانه و کارخانه بهنوش وابسته به بنياد مستضعفان از ديگر برنامه هاي ديروز بود که با حضور مسئولين استاني و شهرستان انجام شد. 
استاندار مرکزي تاکيد کرد: اميد است به واسطه تعامل و همکاري مسئولين استاني، شهرستاني، ائمه جمعه و سرمايه گذاران بخش خصوصي تا پايان سال شاهد بهره برداري از دهها طرح اقتصادي، عمراني، اجتماعي و حوزه بهداشت و درمان در سطح شهرستان شازند باشيم.


 

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان مرکزي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر استان مرکزي در تلگرام :
http://t.me/joinchat/AAAAAEIBAERz9lL-KoaHAg
آخرين خبر استان مرکزي در اينستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today