نماد آخرین خبر

کشف 315 کیلو موادمخدر در حاجی آباد

منبع
بروزرسانی
کشف 315 کیلو موادمخدر در حاجی آباد

پايگاه خبري پليس/ فرمانده انتظامي استان هرمزگان از کشف 315 کيلو ترياک و دستگيري يک سوداگر مرگ در شهرستان حاجي آباد خبر داد.

سردار غلامرضا جعفري، فرمانده انتظامي استان هرمزگان اظهار داشت: ماموران انتظامي شهرستان حاجي آباد در راستاي مبارزه با موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با انجام اقدامات اطلاعاتي و اشرافيت بر محورهاي مواصلاتي شب گذشته حين گشت زني در يکي از محورهاي فرعي شهرستان به دو دستگاه خودرو سواري پژو و پرايد مشکوک شده و دستور توقف دادند.
وي افزود: رانندگان خودروها بدون توجه به دستور پليس و علائم هشدار دهنده و با افزايش سرعت اقدام به فرار کردند که پس از تعقيب و گريز طولاني متهمان عرصه را برخود تنگ ديده و با رها کردن خودروها و استفاده از تاريکي هوا و موقعيت جنگلي و کوهستاني منطقه متواري شدند.
فرمانده انتظامي استان هرمزگان با اشاره به دستگيري راکب يک دستگاه موتورسيکلت که خودروها را اسکورت مي کرد، عنوان کرد: خودروها و موتورسيکلت توقيفي به يگان انتقال و در بازرسي دقيق از آنها 315 کيلو ترياک کشف شد.
جعفري بيان کرد: متهم دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي و تلاش ماموران براي شناسايي ديگر قاچاقچيان متواري ادامه دارد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان هرمزگان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر هرمزگان در تلگرام:
https://t.me/joinchat/AAAAAEMf_BpioJfkQL_L2A
آخرين خبر هرمزگان در اينستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today