نماد آخرین خبر

شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب شهروندان در بم

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب شهروندان در بم

باشگاه خبرنگاران/ فرمانده انتظامي بم از شناسايي يک نوجوان ۱۷ ساله که با هدايت کاربران به درگاه‌هاي جعلي بيش از ۲۰۰ ميليون ريال از حساب‌هاي بانکي مختلف برداشت کرده بود، خبر داد.

اکبر نجفي، فرمانده انتظامي بم ابراز کرد: در پي شکايت چندين نفر از شهروندان مبني بر برداشت‌هاي غيرمجاز از حساب‌هاي بانکي آنان، کارشناسان پليس فتا با انجام اقدامات تخصصي موفق شدند عامل اين برداشت‌ها که يک نوجوان ۱۷ ساله بود را شناسايي و با هماهنگي قضايي دستگير کنند.
وي تصريح کرد: در بازجويي انجام شده از اين متهم، مشخص شد وي با راه اندازي يک سايت همسريابي و ارسال لينک آن از طريق شبکه‌هاي اجتماعي و پيام‌هاي کوتاه، کاربران را به درگاه جعلي بانک هدايت و پس از دسترسي به اطلاعات کارت‌هاي بانکي آن ها، اقدام به برداشت ۲۰۰ ميليون ريال از حساب بيش از ۵۰ نفر در نقاط مختلف کشور کرده است.
فرمانده انتظامي شهرستان بم با اشاره به تکميل تحقيقات و معرفي اين متهم به مراجع قضايي به شهروندان توصيه کرد: در بهره برداري از امکانات و برنامه‌هاي متعدد فضاي مجازي نسبت به محتواي اغوا کننده و پيشنهادات فريبنده‌اي که با عناوين مختلف در اين فضا درج و منتشر مي‌شوند، هوشيار باشند و اينگونه محتوا را دنبال نکنند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کرمان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEP3fmE1Qukhr6SzjQ
آخرين خبر کرمان در اينستاگرام :
Instagram.com/kerman_akhbar