نماد آخرین خبر

دوستی خاله خرسه با سرقت طلا‌ها

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
دوستی خاله خرسه با سرقت طلا‌ها

باشگاه خبرنگاران/ رئيس پليس آگاهي استان کرمان گفت: خانمي که پس از چندين سال آشنايي و دوستي با يک خانم ديگر، وي را به يک مکان خلوت کشانده و با همدستي چند مرد طلا‌هاي او را به سرقت برده بود، شناسايي و دستگير شد.

يدالله حسن پور، رئيس پليس آگاهي استان کرمان در تشريح اين خبر بيان کرد: در پي طرح شکايت يک خانم ميانسال مبني بر زورگيري و سرقت طلاهايش، موضوع به طور ويژه در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.
وي افزود: در رابطه با اين پرونده، مشخص شد خانمي که با شاکي طي چندين سال دوست و آشنا بوده، وي را با نقشه قبلي و با طرح يک بهانه به يک مکان خلوت کشانده و با همدستي يک خانم ديگر و دو مرد اقدام به زورگيري و سرقت طلاهايش کرده است.
حسن پور بيان کرد: در اين زمينه، کارآگاهان پليس‌آگاهي با تلاش شبانه روزي و انجام اقدامات اطلاعاتي موفق شدند سرنخ‌هايي در رابطه با هويت و مخفيگاه سارقان به دست آورده و در ادامه ضمن هماهنگي قضايي هر چهار سارق را دستگير کنند.
رئيس پليس آگاهي استان کرمان با اشاره به کشف ۱۱۰ گرم طلاي مسروقه از سارقان و تحويل آن‌ها به فرد مالباخته، تصريح کرد: چنانچه به هر شکلي با اينگونه نقشه‌هاي مجرمانه و تله‌هاي فريبکارانه روبرو شديم، بهتر است با يک عکس العمل هوشمندانه از قرباني جرم شدن جلوگيري و به سرعت با ۱۱۰ تماس بگيريم.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کرمان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEP3fmE1Qukhr6SzjQ
آخرين خبر کرمان در اينستاگرام :
Instagram.com/kerman_akhbar