نماد آخرین خبر

اهواز قرمز شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
اهواز قرمز شد

باشگاه خبرنگاران/ سرپرست دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهواز گفت: تعداد شهر‌هاي کرونايي قرمز خوزستان به دليل بي توجهي مردم نسبت به رعايت نکات بهداشتي افزايش يافت.

فرهاد ابول نژاديان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهواز در اين باره گفت: به دليل بي توجي مردم نسبت به رعايت اصول بهداشتي و ساده انگاري برخي افراد، شاهد افزايش مبتلايان به کرونا و موارد بستري در خوزستان هستيم و طبق آخرين بررسي ها، شهر‌هاي اهواز و شوشتر، نيز در وضعيت قرمز قرار گرفتند.
او افزود: در چند روز گذشته تعداد مبتلايان به کرونا در خوزستان افزايش پيدا کرده و در صورت ادامه سهل انگاري‌ها و رعايت نکردن نکات بهداشتي پيش‌بيني مي‌شود که تعداد ابتلا به کرونا ويروس، افراد بستري و فوتي‌هاي اين بيماري افزايش يابد.
ابول نژاديان با اشاره به اينکه هم اکنون شهر‌هاي اهواز، آبادان، شوشتر، بهبهان، اميديه و آغاجاري در وضعيت قرمز اين بيماري قرار دارند، بيان داشت: درحال حاضر افراد بيشتري درگير اين بيماري شدند که علائمي شديدتر از مبتلايان قبلي دارند و سن ابتلا به شدت کاهش پيدا کرده است و نوجوانان، جوانان، و افراد ميانسال در دام اين بيماري افتاده اند.
اين مقام مسئول تصريح کرد: عليرغم هشدار‌ها مبني بر اينکه وضعيت استان بسيار شکننده است، اما هر روز شاهد کمتر شدن رعايت نکات بهداشتي از سوي شهروندان هستيم، اما لازم است مردم ضمن رعايت بهداشت فردي و عمومي از هرگونه حضور در آيين‌ها و تجمع‌ها، بازارچه‌هاي غير رسمي و... به شدت پرهيز کنند، دست‌هاي خود را به صورت مرتب با آب و صابون بشويند و در هنگام خروج از منزل حتما از ماسک استفاده کنند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان خوزستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر خوزستان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEK8vo4vXBkjfYhOqg
آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today