نماد آخرین خبر

ابتلای ۸۰ نفر از کارکنان اورژانس استان بوشهر به کرونا

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
ابتلای ۸۰ نفر از کارکنان اورژانس استان بوشهر به کرونا

صدا و سيما/ مدير مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي استان بوشهر با اشاره به انجام ۴۶۰ ماموريت کرونايي اورژانس استان در پنج ماهه نخست امسال، گفت: تاکنون ۸۰ نفر از کارکنان اورژانس به کرونا مبتلا شده‌اند.

عبدالرحيم دادجو، مدير مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي استان بوشهر گفت: حمل همه بيماران کرونايي برعهده اين مرکز نيست، اما بنا به وظيفه ذاتي خود در کنار ماموريت‌ها به بيماران کرونايي که جانشان در خطر باشد يا مشکل تنفسي داشته باشند خدمات رساني مي‌کنيم.
وي با بيان اينکه اورژانس استان در پنج ماهه نخست امسال ۴۶۰ ماموريت کرونايي انجام داده است، ادامه داد: در اين ماموريت‌ها ۸۰ نفر از نيرو‌هاي اورژانس ۱۱۵ دچار بيماري کوويد۱۹ شدند، اما با قرنطينه و ضدعفوني فوتي نداشته‌ايم.
وي عنوان کرد: در مجموع امسال تاکنون اورژانس ۸ هزار ماموريت انجام داده که ۵ هزار مورد به بيمارستان ارجاع داده شده و يک سوم اين حوادث ترافيکي بوده است.
مدير مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي استان عنوان کرد: متوسط رسيدن به نقطه حادثه در کشور ۱۵ دقيقه و در استان بوشهر ۹ دقيقه است، همچنين ميانگين زمان رسيدن به محل حادثه شهري در کشور ۹ دقيقه است که اين زمان در اين استان ۶ دقيقه انجام مي‌شود و در زمينه رتبه برتر را در بين استان‌هاي کشور داريم.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان بوشهر را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر بوشهر در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEHJKD2HnzcSyWPDmw
آخرين خبر بوشهر در اينستاگرام :
https://ihttps://instagram.com/bushehr_tooday