نماد آخرین خبر

نگرانی از موج سوم کرونا با افزایش سفر‌ها به مازندران

منبع
خبرگزاري دانا
بروزرسانی
نگرانی از موج سوم کرونا با افزایش سفر‌ها به مازندران

خبرگزاري دانا/ مديرکل دفتر مديريت بيماري‌هاي غيرواگير وزارت بهداشت گفت: موج سوم کرونا، استان مازندران را با نزديک شدن به آخر تابستان و افزايش سفر‌ها تهديد مي‌کند.

افشين استوار مديرکل دفتر مديريت بيماري‌هاي غيرواگير وزارت بهداشت عصر امروز در بازديد از مراکز درماني استان و نشست با مسئولان بهداشتي استان، مديريت دانشگاه علوم پزشکي مازندران و بابل را در کنترل پاندمي کوويد۱۹ خوب ارزيابي کرد و گفت: به دليل ورود بالاي گردشگر و مسافر در پايان هر هفته مراکز درماني استان بيشترين خدمات درماني را در مقايسه با استان‌هاي ديگر کشور به بيماران مبتلا به کرونا ارائه مي‌دهند.
استوار افزود: افزايش تعداد موارد ابتلا، اوج و پيک شيوع کوويد۱۹ در مازندران سبب مي‌شود تا شيوع ويروس به ساير نقاط کشور گسترش يابد.
وي با بيان اينکه در چند هفته گذشته شاهد کاهش موارد ابتلا به کوويد۱۹ در مازندران بوديم، گفت: موج سوم کرونا استان مازندران را با بازگشايي مدارس و افزايش سفر‌هاي غيرضرور در هفته پاياني تابستان، تهديد مي‌کند.
استوار از هموطنان خواست سفر‌هاي غيرضرور در هفته پاياني تابستان به مازندران را به زمان ديگر موکول کنند.
مديرکل دفتر مديريت بيماري‌هاي غيرواگير وزارت بهداشت گفت:هموطنان در صورت سفر به مازندران سه گانه‌هاي طلايي شامل رعايت فاصله گذاري اجتماعي، استفاده از ماسک و شستن مکرر دست را براي پيشگيري از ابتلا به کوويد۱۹ لحاظ کنند.
همچنين مدير کل بيماري هاي غير واگير وزارت بهداشت و آموزش پزشکي به همراه اويس سرپرست معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي مازندران از بيمارستان شهيد بهشتي نوشهر و همچنين مرکز ۱۶ ساعته خدمات جامع سلامت شهري و کلنيک دندانپزشکي گردکل اين شهرستان بازديد کردند و از نزديک تجهيزات ، امکانات و فعاليت هاي اين مراکز را در پيشگيري ، درمان و مبارزه با ويروس کرونا مورد بررسي قرار دادند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان مازندران را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر مازندران در تلگرام :
http://T.me/joinchat/AAAAAECg77_wr3btFfTRpQ
آخرين خبر مازندران در اينستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today