نماد آخرین خبر

کندوان و هراز یک طرفه می‌شوند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
کندوان و هراز یک طرفه می‌شوند

باشگاه خبرنگاران/ رئيس پليس راه مازندران گفت: محور‌هاي کندوان و هراز براي تسهيل در عبور و مرور خودرو‌ها ۴ روز متوالي يک طرفه مي‌شوند.

سرهنگ قدمي رئيس پليس راه مازندران با اشاره به اعمال محدوديت هاي ترافيکي آخر تابستان در محور‌هاي استان، گفت: محور‌هاي کندوان و هراز به منظور تسهيل در آمد و شد خودرو‌ها روز‌هاي جمعه، شنبه، يکشنبه و دوشنبه ۲۸، ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهريورماه يک طرفه مي‌شوند.
محدوديت ترافيکي محور کندوان
سرهنگ قدمي رئيس پليس راه مازندران گفت: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۵ روز‌هاي جمعه، شنبه، يکشنبه و دوشنبه ۲۸، ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهريورماه تا ۲ بامداد روز‌هاي بعد از کرج و ابتداي آزادراه تهران-شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۸ روز‌هاي جمعه، شنبه، يکشنبه و دوشنبه تا ۲ بامداد روز‌هاي بعد از مرزن آباد به کرج و آزادراه تهران- شمال يکطرفه خواهد بود.
محدوديت ترافيکي محور هراز
سرهنگ قدمي رئيس پليس راه مازندران گفت: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۷ روز‌هاي جمعه، شنبه، يکشنبه و دوشنبه ۲۸، ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهريورماه تا ۲ بامداد روز‌هاي بعد از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۹ روز‌هاي جمعه، شنبه، يکشنبه و دوشنبه تا ۲ بامداد روز‌هاي بعد از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) يکطرفه خواهد بود.
او افزود:تردد همه کاميون‌ها و کاميونت‌ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۶ روز‌هاي پنجشنبه، جمعه، شنبه، يکشنبه و دوشنبه مورخ‌هاي ۲۷، ۲۸، ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهريورماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع است.
محدوديت ترافيکي محور سوادکوه
سرهنگ قدمي رئيس پليس راه مازندران گفت: تردد انواع تريلر و کاميون‌ها به استثناي حاملين موادسوختي و فاسد شدني از ساعت ۸ الي ۲۴ روز‌هاي جمعه و دوشنبه مورخ‌هاي ۲۸ و ۳۱ شهريورماه از مسير شمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع است.
رئيس پليس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافيک پليس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پيش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روزي آماده پاسخگويي در خصوص وضعيت راه‌هاي استان است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان تهران را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر تهران در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEL87VCgty_dN5BJCQ
آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran