نماد آخرین خبر

هوای زنجان گرم می‌شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
هوای زنجان گرم می‌شود

ايرنا/ کارشناس پيش‌بيني اداره کل هواشناسي استان زنجان گفت: هواي اين استان طي روزهاي جمعه و شنبه با افزايش دما مواجه خواهد شد.

حسين سلطاني، کارشناس پيش‌بيني اداره کل هواشناسي استان زنجان اظهار کرد: ميزان دماي هواي اين استان طي مدت ياد شده حدود سه تا چهار درجه سانتيگراد افزايش پيدا خواهد کرد و از روز يکشنبه ۳۰ شهريورماه روند کاهشي خواهد داشت و تا اواخر هفته حدود پنج تا هفت درجه سانتيگراد سردتر خواهد شد.
وي اظهار داشت: هواي امروز زنجان نيز قسمتي ابري و از بعدازظهر در برخي نقاط استان با وزش باد همراه خواهد شد و احتمال بارش باران پراکنده به شکل رگبار به ويژه در ارتفاعات پيش بيني مي شود که با رعد و برق نيز همراه خواهد بود.  
سلطاني با بيان اينکه روز جمعه نيز آسمان زنجان صاف تا قسمتي ابري خواهد بود و سرعت وزش باد نيز شدت پيدا خواهد کرد، به وضعيت دماي هواي اين استان طي ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: طي مدت ياد شده سجاس و خيرآباد به ترتيب از توابع شهرستان سلطانيه و خدابنده با ۹ درجه سانتيگراد خنکترين و گيلوان، چورزق در شهرستان طارم و ماهنشان نيز با ۳۳ درجه سانتيگراد بالاي صفر، گرمترين نقطه اين استان گزارش شد.  
کارشناس پيش بيني هوا اداره کل هواشناسي استان زنجان، ميزان دماي هواي فعلي شهر زنجان را ۱۷ درجه سانتيگراد بالاي صفر اعلام کرد و افزود: اين ميزان دما در مقايسه با روز گذشته در همين ساعت ۶ درجه سانتيگراد افزايش نشان مي‌دهد.


  

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان زنجان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر زنجان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEKRJMt23Y-gW3YJTQ
آخرين خبر زنجان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today