نماد آخرین خبر

معاون رئیس جمهوری هفته آینده به ایلام سفر می کند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
معاون رئیس جمهوری هفته آینده به ایلام سفر می کند

ايرنا/ نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي گفت: در ديدار با معاون رييس جمهوري و رئيس سازمان برنامه و بودجه، مطالبات بودجه اي مورد بررسي قرار گرفت و قرار است وي هفته آينده به ايلام سفر کند.

علي اکبر بسطامي، نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي روز چهارشنبه اظهار داشت: در ديدار با محمدباقر نوبخت، برنامه ها و مقدمات سفر به ايلام مورد بحث و بررسي قرار گرفت همچنين در خصوص پيگيري مذاکرات ديدار قبلي و مقدمات سفر به استان بحث و گفت و گو شد.
وي افزود: همچنين در ديدار با رييس سازمان برنامه و بودجه در خصوص تامين اعتبار سامانه گرمسيري، بودجه راه آهن و تامين مالي جابجايي ساکنان روستاي عرب رودبار مورد رايزني و دستور مکتوب وي در اين خصوص دريافت شد.
نماينده ايلام در اين ديدار خواستار توجه جدي دولت و سازمان برنامه و بودجه به مشکلات حوزه نفت، گاز و پتروشيمي و مقوله اشتغال و رفع بيکاري جوانان شد.
وي افزود: پرداخت مطالبات فرهنگيان نيز مورد بررسي قرار گرفت و از معاون رييس جمهوري در اين زمينه قول مساعد گرفته شد.
بسطامي ضمن تشريح شرايط اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي ايلام گفت: استان ايلام با توجه به برخورداري از منابع غني نفت وگاز همچنين سرمايه هاي بي نظير انساني، دارا بودن تعداد بالاي جوانان نخبه و تحصيلکرده هاي مقاطع ارشد و دکترا ظرفيت توسعه بيش از اين را دارد.
نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي توجه ويژه به معضل بيکاري و بهره گيري از ظرفيت هاي جوانان در بخش هاي مختلف صنعت و خصوصا در حوزه نفت، گاز و پتروشيمي را يکي از مهمترين دغدغه هاي امروز جامعه استان ايلام عنوان کرد.
بسطامي با تاکيد بر جديت بيشتر و پيگيري دولت در خصوص معضل بيکاري، گفت: معاون رييس جمهوري از عزم دولت براي توجه به مناطق محروم خبرداد و ابراز اميدواري کرد در سفر هفته آينده به استان ايلام ضمن بازديد از بخش هاي مختلف استان، بخش زيادي از مطالبات بودجه اي پيگيري و محقق شود.
لازم به ذکر است اين دومين ديدار نماينده ايلام با رييس سازمان برنامه و بودجه طي ۲ ماه اخير است تا مطالبات بودجه اي استان با جديت و سرعت بيشتري پيگيري شود.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان ايلام را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر ايلام در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEJoYw5sb596nU7kpg
آخرين خبر ايلام در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/ilamkhabar_today