نماد آخرین خبر

کرونا همچنان در آذربایجان‌غربی قربانی می‌گیرد

منبع
بروزرسانی
کرونا همچنان در آذربایجان‌غربی قربانی می‌گیرد

باريش/ کرونا همچنان در آذربايجان‌غربي قرباني مي‌گيرد و براساس آخرين آمار موجود تعداد کل فوت شدگان بر اثر ابتلا به کرونا در سطح استان به ۹۴۳ مورد رسيده‌ است.

بيش از هفت ماه از شيوع ويروس منحوس کرونا در آذربايجان‌غربي غربي مي‌گذرد و اين بيماري همچنان در استان قرباني مي‌گيرد.
طبق آخرين آمار موجود تعداد کل فوت شدگان بر اثر ابتلا به کرونا در سطح استان به ۹۴۳ مورد رسيده‌ است.
رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي، پرهيز از حضور در تجمعات و فاصله گذاري اجتماعي موارد مهمي است که در کاهش انتقال ويروس کرونا بسيار موثر مي‌باشد.
مقامات بهداشتي به صورت مستمر به مردم توصيه مي‌کنند که براي جلوگيري از انتقال ويروس کرونا به چشم‌ها، بيني و دهان خود دست نزنند و حدالامکان در مکان هاي عمومي از ماسک و دستکش استفاده کنند.
بسياري از مردم بر اين عقيده و باور هستند که چنانچه از ماسک و دستکش استفاده کنند در معرض ابتلا به ويروس کرونا قرار نمي‌گيرند؛ اما اين تفکر کاملا نادرست است و در صورت استفاده از ماسک و دستکش نيز موارد بهداشتي بايد کاملا رعايت شود.
در شرايط کنوني همه اقشار مختلف جامعه در برابر شکست کرونا نقش دارند و مي‌توانند هر يک با وظايف شخصي خود عليه کرونا قدم بردارند.
بهترين راه پيشگيري از کرونا، قطع زنجيره انساني است، بنابراين بايد با صبوري بيشتر تا حد امکان در  تجمعات حضور نيافته و دستورالعمل‌هاي بهداشتي را رعايت کنيم تا زنجيره انتقال بيماري منحوس کرونا قطع شود.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان آذربايجان غربي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر آذربايجان غربي در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAELz0XoXS28pvvtZPA
آخرين خبر آذربايجان غربي در اينستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today