نماد آخرین خبر

کشف تخلف گرانفروشی تخم مرغ در یک واحد تولیدی

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
کشف تخلف گرانفروشی تخم مرغ در یک واحد تولیدی

باشگاه خبرنگاران/ معاون بازرسي، نظارت و حمايت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از کشف تخلف گرانفروشي در عرضه تخم مرغ به ارزش حدود ۲۸۷ ميليون ريال در يکي از واحد‌هاي توليدي خبر داد.

علي اصغر اصغري معاون بازرسي، نظارت و حمايت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: با دريافت گزارش‌هاي کتبي شهروندان مبني بر تخلف گرانفروشي يکي از واحد‌هاي توليدي مرغ و تخم مرغ در شهرستان گرگان تيمي از بازرسان به منظور بررسي و رسيدگي موضوع اعزام شدند.
او افزود: پس از بازرسي‌هاي ميداني و بررسي مدارک و مستندات موجود از سوي بازرسان اين سازمان، پرونده تخلف گرانفروشي ۹ هزار و ۹۰۰ کيلوگرم تخم مرغ به ارزش ريالي ۲۸۷ ميليون و ۱۰۰ هزار ريال تشکيل و براي صدور راًي نهايي به اداره کل تعزيرات حکومتي استان ارسال شد.
اصغري با تاًکيد بر حساسيت شرايط کنوني بازار از تمامي مديران شرکت‌هاي تهيه و توزيع مرغ و تخم مرغ خواست تا با رعايت قوانين و مقررات و همچنين رعايت نرخ‌هاي مصوب فروش مرغ و تخم مرغ، حقوق شهروندان را رعايت کرده و از ايجاد التهاب در بازار جلوگيري کنند.
او گفت: از تمامي شهروندان مي‌خواهيم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالي مورد را سريعا از طريق سامانه تلفني ۱۲۴ و يا بصورت حضوري(با مراجعه به سازمان صمت در مرکز استان و ادارات تابعه در شهرستان) به بازرسان اين سازمان گزارش کرده تا در کمترين زمان مورد رسيدگي قرار گيرد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان گلستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر گلستان در تلگرام :
t.me/joinchat/AAAAAERANZ25YggdlHRFUg

آخرين خبر گلستان در اينستاگرام :
Instagram.com/golestan_today